11 citací z akce BRANDstorming 2022 (Praha)

25. 4. 2022
Autor: Jan Beneš

Přínášíme soupis nejzajímavějších prohlášení speakerů z akce věnující se budování značek, která proběhla 21. 4. 2022 v Praze - BRANDstorming 2022.

a9a6533b-6bb3-4e03-933f-02e249a18c20


„Agentura by nikdy neměla dělat to, co vidí klientovi na očích.

— Robert Němec (CEO, RobertNemec.com)


„Na klienta, CEO a lidi z boardu musíte řvát, jinak vás nebudou brát vážně.“

— Robert Němec (CEO, RobertNemec.com)


„Koncept, který funguje, neměníme. Pokud k tomu nemáme reálný důvod. Důvodem není pouhá změna.“

— Anna Pakandlová (Specialista on-line marketingu, Kooperativa) + Daniel Krásný (Creative Director, Socialsharks)


„Připravit 5 kreativ, abychom měli 5 postů je celkem jednoduché. Ale půjde z toho připravit 60 postů, aby koncept fungoval dlouhodobě?“

— Anna Pakandlová (Specialista on-line marketingu, Kooperativa) + Daniel Krásný (Creative Director, Socialsharks)


„Měření brandu v onlinu můžeme i počtem vyhledávaností kw nebo počtem direct přístupů.“

— Vojtěch Lambert (Executive director, LCG New Media)


„Tiktok byl v roce 2021 celosvětově nejstahovanější aplikací. Neměli bychom v MKT zapomínat na generaci Z.“

— Andrea Hurychová (Managing Director, WeDigital)


„Při měření emocí a brandu ve videu by ve chvíli, kdy mají uživatelé největší kladné emoce, měli dostat i největší porci brandu.“

— Vojtěch Prokeš (spolumajitel, ředitel výzkumu, Behavio Labs)


„UI design lze registrovat jako průmyslový vzor. Nebo i jeho části, jako např. vzhled tlačítek.“

— Karolína Kropíková (advokátka, eLegal advokátní kancelář)


„Chraňte si i klíčová slova v PPC, zamezíte tak parazitování konkurence na vaší značce.“

— Karolína Kropíková (advokátka, eLegal advokátní kancelář)

Reklamní vsuvka: Řešíte ochrannou známku? Využijte náš projekt www.patentoid.cz ;-)


„Pokud to (při krizové komunikaci na soc. sítích) nepoškozuje vaši značku, tak to neřešte.“

— Kateřina Kopecká (Marketing & Community Manager, Comdata Czech)


„Je jedno jak velká společnost jste, vyberte si pouze 1 člověka, který bude odpovědný za krizovou komunikaci.“

— Kateřina Kopecká (Marketing & Community Manager, Comdata Czech)


Zaujal vás obsah? Chcete dlouhodobé partnery pro v oblasti grafiky, či webových stárnek? Mrkněte na naše realizované projekty a nebo nás rovnou kontaktujte.


Sdílejte článek

Tagy

Reporty z akcí

Líbí se vám obsah?

Zadejte svůj e-mail a budete vždy jako první informování o novém článku.

Máme zkušenosti a znalosti.

Poptejte nás.

Zavolejte
+420 730 871 499

Napište
hello@b-m.cz