Asistentka, back-office

Plzeň

Vytváříme skvělá webová řešení a grafické identity. Abychom však mohli dělat tu nejlepší práci, potřebujeme k tomu i perfektní zázemí. Hledáme tak zodpovědnou a spolehlivou kolegyni/kolegu s výbornými organizačními a komunikačními dovednostmi, a minimálně 1 rok praxí na obdobné pozici.

Požadujeme

  • zodpovědný přístup
  • výborné organizační a komunikační dovednosti
  • spolehlivost a důslednost ve všech směrech
  • vyzrálou osobnost s proaktivním přístupem k řešení problémů
  • schopnost pracovat samostatně i kooperovat v týmu

  • perfektní znalost češtiny
  • mírně pokročilou znalost angličtiny (úroveň A2)
  • výbornou znalost práce s MS Office (Word, Excel)
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • minimálně 1 rok praxe v administrativě
  • SŠ vzdělání
  • řidičský průkaz B - aktivní řidič/ka

Náplň práce

  • Zodpovědnost za celý chod kanceláře: zasedačky, tiskárny, kávovary, atd.
  • Vyřizování administrativních záležitostí (různé faktury, smlouvy s dodavateli, atd.).
  • Kontrola faktur a evidence do systému
  • Odesílání pošty
  • Zajištění objednávek
  • Dohled nad různými termíny
  • Zápisy z jednání
  • Komunikace s klienty, kteří nás kontaktují ohledně našich projektů (Patentoid, TaskPark, ...)

Nabízíme

  • Různorodou a odpovědnou práci
  • Možnost podílet se na rozvoji firmy
  • Prostředí přátelského týmu
  • Zvýhodněné Multisport karty
  • 1 den v týdnu home office
  • Pravidelné kurzy a školení
  • Firemní notebook a telefon
  • Hrubá mzda po zkušební době 23 000 Kč - 26 000 Kč + bonusy z projektů

Nejsme tým, který udržuje světové trendy, ale jsme tým, který s nimi drží krok!


Sdílejte článek


Neváhej a pošli životopis na job@b-m.cz

Jsme parťáci!
Děláme weby a grafiku.

Věříme, že díky promyšlenému designu a funkčnímu řešení, dokážeme podpořit skvělé myšlenky a zároveň pomůžeme růst (nejen) českým firmám.

Poznej nás více

Nic pro tebe? To tě přece nezastaví!

Pošli nám CV na job@b-m.cz a třeba něco vymyslíme ;)