Asistent/ka, HR, back-office

Plzeň

Ahoj, děláme skvělá webová řešení a grafické identity. Abychom však mohli dělat tu nejlepší práci, potřebujeme k tomu i skvělé zázemí. To budeš mít na starosti právě Ty! Hledáme zodpovědnou, pečlivou kolegyni, nebo zodpovědného a pečlivého kolegu s dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, praxí a pokud budeš mít zkušenosti v personalistice, bude to pro nás velkou výhodou.

Co bychom si u tebe přáli

  • proaktivní a pozitivní přístup
  • organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost pracovat samostatně i kooperovat v týmu
  • důslednost ve všech směrech
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • výbornou znalost češtiny
  • mírně pokročilou znalost angličtiny (úroveň A2)
  • výbornou znalost práce s MS Office
  • minimálně 1 rok praxe v administrativě / HR
  • SŠ vzdělání
  • řidičský průkaz B

Jak může vypadat tvůj den

  • Ráno přijdeš do kanceláře. 
  • Doplníš kávu, tiskárnu a připravíš zasedačku.
  • Projdeš došlé faktury a zařadíš je do systému.
  • Odešleš poštu, pár balíků.
  • Zařídíš administrativní věci (různé faktury, smlouvy s dodavateli, atd.).
  • Připravuješ a ladíš individuální HR plány
  • Odpoledne odjedeš na jednání s projektovým manažerem a provedeš zápis z jednání.
  • Na konci dne připravíš zasedačku na další den.
  • Mezitím jsi na telefonu pro klienty, kteří volají ohledně našich projektů (Patentoid, TaskPark, ...)
  • A celý tým je happy, protože se na Tebe může spolehnout :-)

Nejsme tým, který udržuje světové trendy, ale jme tým, který s nimi drží krok!


Sdílejte článek


Neváhej a pošli životopis na job@b-m.cz

Jsme parťáci!
Děláme weby a grafiku.

Věříme, že díky promyšlenému designu a funkčnímu řešení, dokážeme podpořit skvělé myšlenky a zároveň pomůžeme růst (nejen) českým firmám.

Poznej nás více

Nic pro tebe? To tě přece nezastaví!

Pošli nám CV na job@b-m.cz a třeba něco vymyslíme ;)