Grafický servis

Spolehněte se na pravidelný grafický servis, který zaručí jednotný vizuální styl vaší značky

Garantovaný čas na vaše zakázky, jedna kontaktní osoba a 5 specializovaných designérů. Grafika jednoduše, rychle a profesionálně.
Pojďte do toho s námi.

Objevte další výhody grafického servisu


Firemní grafika vždy podle manuálu a včas

Efektivní
komunikace

Šetříme vám čas. Komunikujete pouze s jednou osobou, se kterou se snadno domluvíte.

Vyhrazený čas
pro klienta

Každý měsíc vám garantujeme časovou kapacitu, kterou stvrdíme rámcovou smlouvou.

Grafika do
druhého dne

Pošlete zadání do 12:00 a další den je pro vás grafika připravená. Platí pro úkoly v rozsahu do 3 hodin.

Profesionální
výstup

Letáky, ilustrace, loga, CI, web nebo animace? 5 designérů s různým zaměřením zvládne cokoliv.

Tiskoviny a online materiály

Grafický servis zahrnuje DTP a kreativní práce. Poměr prací domluvíme individuálně podle vašich potřeb.

Přehledně v online systému

Zakázky lehce zadáváte přes online aplikaci Teamwork. Vidíte průběh zakázky a jste stále v obraze.


Klienti, kteří nám dlouhodobě důvěřují

Jak to funguje?

Představte si, že každou firemní grafiku vyřešíte na pár kliknutí. Postup je jednoduchý:

1

Vyberete si měsíční objem prací

20 nebo 100 měsíčně? Sami si zvolíte objem hodin, které jsou rezervované jen pro vás. To garantujeme podpisem rámcové smlouvy.

2

Zaškolení
grafického týmu

Pečlivě se seznámíme s grafickým manuálem. Při každé práci dodržíme jednotný vizuální styl, za který odpovídá garant grafického stylu.

3

Posílání zakázek
online systémem

Pověření zaměstnanci posílají zadání pro grafiku přes aplikaci Teamwork. Veškerá komunikace zůstává přehledně na jednom místě.

4

Kontrola
a odsouhlasení

Zkontrolujeme zadání a případně ho společně doplníme. Stanovíme náročnost a po odsouhlasení se pouštíme do práce.

5

Pravidelné
měsíční reporty

Každý měsíc vám přijde vyúčtování využitých hodin. Na základě reportu si měsíční objem práce můžete přizpůsobit.


Pravidelný grafický servis si pochvalují značky



Na co se nejčastěji ptáte

Nasmlouvané hodiny lze převádět vždy, v rámci běžícího kvartálu. Každý měsíc, od nás obdržíte přehled vyčerpaných hodin.

V kontaktu budete s produkčním a grafiky přímo prostřednictvím online aplikace.

Pokusíme se Vám vyjít vstříc, bude-li to vzhledem k momentálním kapacitám týmu možné. V tomto případě se realizace účtuje jako Expresní.

Za DTP práci považujeme zakázky, které se zpracovávají na základě existujícího manuálu vizuálního stylu. Za kreativní práce považujeme tvorbu nové grafiky.

Rozsah Vám pomůžeme stanovit na základě schůzky, kde spolu probereme, co by pro vás bylo nejlepší.

Hodiny navíc účtujeme zvlášť jako vícepráce dle běžného ceníku.

Zaškolíme vás do komunikačního nástroje, kde bude jednoduše zadávat úkoly pro náš tým. Navíc pro vás máme šikovného pomocníka: https://www.benes-michl.cz/blog/jak-zadavat-grafiku-checklist/.

Smlouva na Grafický servis se uzavírá na 1 rok.

Podle smlouvy garantujeme, že do 2. dne zvládneme realizovat obvykle 10 % z celkového počtu hodin. Pokud si tedy u nás objednáte 30 hodin měsíčně, do druhého dne jsme schopni odevzdat práci v rozsahu do 3 hodin.

Do vyšší ligy dostaneme i vás

Pojďte se na to společně potkat.

Štefan Dorko
Account Manager

stefan.dorko@b-m.cz
+420 601 380 307