Beneš & Michl Kariéra Asistentka, back-office

Asistentka, back-office

Plzeň

Ahoj, děláme skvělá webová řešení a grafické identity. Abychom však mohli dělat tu nejlepší práci, potřebujeme k tomu i skvělé zázemí. To budeš mít na starosti právě Ty! Hledáme zodpovědnou, pečlivou kolegyni s dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi.

Přejeme si u Tebe:

  • proaktivní a pozitivní přístup
  • organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost pracovat samostatně i kooperovat v týmu
  • důslednost ve všech směrech
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • výbornou znalost češtiny
  • mírně pokročilou znalost angličtiny (úroveň A2)
  • výbornou znalost práce s MS Office
  • ideálně 2 roky zkušeností v oblasti administrativy
  • SŠ vzdělání
  • řidičský průkaz B

Jak bude vypadat tvůj den:

  • Ráno přijdeš do kanceláře. 
  • Doplníš kávu, tiskárnu a připravíš zasedačku.
  • Projdeš došlé faktury a zařadíš je do systému.
  • Odešleš poštu, pár balíků.
  • Zařídíš administrativní věci (různé faktury, smlouvy s dodavateli, atd.).
  • Odpoledne odjedeš na jednání s projektovým manažerem a provedeš zápis z jednání.
  • Na konci dne připravíš zasedačku na další den.
  • Mezitím jsi na telefonu pro klienty, kteří volají ohledně našich projektů (Patentoid, TaskPark, ...)
  • A celý tým je happy, protože se na Tebe může spolehnout :-)

Jdeš do toho s náma? Pošli nám na  job@b-m.cz motivaní dopis a životopis. Rádi se s Tebou potkáme.

 

Radosti v týmu B&M

Další radosti na našem Instagramu